Tjo

Tjoooo

Inte många dagar tills jag drar till Mikaela nu. Det ser jag fram emot. Ska bli kul att få hälsa på henne :)
Blir ju en del åkande nu i juli för mig.

Ser ju mörkt ut för Stina när det gäller Stockholm och det gör ju så att det även ser mörkt ut för mig.
Följer hon inte med ner så har jag inte råd att vara där nere så länge som planerat. Bara det att det kostar att boka om hemresan oxå så jag vet inte alls hur jag ska göra för tillfället. Tur nog så är det ett tag kvar så att man kan försöka tänka ut något. Borde ju finnas någon lösning. Ja jag är optimist idag :)

Har just kommit hem. Har varit ute och åkt med mamma, bror och Elin.
Känner mig riktigt dåsig faktiskt och ändå sov jag ganska länge i morse.
Funderar på att krypa ner i soffan en stund sen och mysa lite till tvn.
Nu har man ju semester ;)

Ska se om jag har nån lust med lite bloggdesign sen.
Har i o försig inget sånt jobb på G just nu men det kan vara bra med lite ideer utifall :)

Nu studsar jag vidare

Tjing
Bea
2009-07-13 @ 22:29:32
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Hoppas allt är bra med dig idag? :)

Mikkis
2009-07-14 @ 20:54:03
URL: http://musse83.blogg.se/

Fan Majja snart kommer du fan va sköj de ska bli! Men eftersom ja kom hem 1 dygn senare än planerat från Malung så kommer ja få panikstäda eftersom ja kommer sova halva dan imöra säkert xD

Men fan va kul de ska bli :D Har så mycke o berätta om Malung mm. Ska bli kul o ha nån o stri lite me osv xD

maria
2009-07-14 @ 22:05:58

Stri? :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0