Snart

Oj inte många dagar kvar nu. Sitter här och funderar på om jag ska börja rota fram kläder och göra packningslista. Måste ju packa i morgon. Undra hur fan jag ska orka upp på fredag. Jag var ju typ död idag när jag vakna 9.15.
När jag jobbade så var det rena drömmen att få sova till 9.15. Så går det när kroppen är utarbetat och inser att jag har semester. Ska försöka tvinga upp mig tidigt i morgon så jag somnar i tid sen på kvällen. Det inenbär att jag MÅSTE lägga mig tidigt i kväll. Måste försöka. Idag gick jag ju upp "tidigt" eftersom jag skulle upp till stugan och hjälpa till.
Jag känner mig på bra humör. Kan ju vara all sol. Sol kan ge mycket positiv energi :)

Ja vad händer på fredag då? Ja tåget går 06.00 och då åker jag till Mikkis. Jag ska vara framme 15.03.
Och sen ska vi iväg och träffa Molle och hennes kille. Ska bli kul :)
Jag hoppas på finväder under hela min vistelse hos Mikkis. Ser verkligen fram emot resan. Och jag vet att en grej som jag ska göra under resan kommer bli en känslomässig pärs men jag tror jag behöver möta detta.


 
Molle och Mikkis
Ska bli kul att träffa er <3



I morgon ska jag ner på stan. Ska möta mamma för lite ärenden (bland annat vara smakråd åt henne när hon kollar bågar för glasögon) oså ska jag fixa med ett paket som ska tillbaka till stället där jag köpte Cissis present. Det hade blivit nått fel på den så jag ska få en ny.

Naaaw goa Pernilla då. Sånt här värmer :)
http://dahpernilla.blogg.se/2009/july/utkast.html

Nej nu måste jag sätta lite fart här så jag hinner något innan det är dax för tv

Tjing :)
Stina/Kakan/PG/Guchie
2009-07-15 @ 21:43:06
URL: http://ztiiina.blogg.se/

du skulle vänt på bilderna på molle och mikkis.. så de blivit Mikkis och Molle iställe :P

Mikkis
2009-07-16 @ 00:19:00
URL: http://musse83.blogg.se/

haha ja nästan så man kan säga att Majja ska träffa Micke o Molle xD Tro mej ja har kallats för Micke o Mikael haha. Får jag lov skrev Mikael Ståhl på mina tidningar fast ja mailade flera ggr o sa att de glömt ett A i MikaelA! Sen ringa en försäljare en gång o sa att en Mikael Ståhl ska ha mitt nummer o undrade om ja ville köpa kalsonger xD Jisses!!! xD Men fan va kul de ska bli o ha dej här Majja, ja kommer få panikstäda imöra för idag har ja typ inte orkat NÅTT verkligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0