Brolle

Jag var på expo norr med pappa i söndags. Brolle skulle uppträda där. Tänkte passa på när han ändå var i stan.
Vi gick runt och tittade en del. Åt även årets första mjukglass. Kollade när några hoppade fallskärm.
Varmt som attan var det. brolle var bra. Pappa verkar digga han.

Brolle berättade ibland om vad vissa låtar handlar om.

Brolle: Jag var kär i en tjej när jag bodde i Kalix. Hon hade en kille som var så här bred och så här hög *visar* Jag fick ringa och kolla så han inte var på stan så jag vågade mig ut och handla mjölk *skratt*. Sen blev tjejen o jag ihop, då flytta jag från Kalix *skratt*

Han lyckades få publiken att skratta

Brolle: Först blev jag kär och dum. Sen blev jag kär igen och ännu dummare

 


Efteråt så tog vi oss en flygtur pappa o jag. En 30 minuters resa typ runt i Jämtland.

Flygvärdinan: Jag har som en sport att försöka se en älg men har aldrig sett någon. Om nån av er lyckas så får ni en fribiljett.

Kapten: Vi flyger snart över frösözoo. Passa på att kolla då

Flygvärdinan: Det gills inte


Det blev en far o dotter dag helt enkelt :)

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0