Trött

Känner mig väldigt trött idag. Troligen därför jag inte fått så mycket gjort. Men jag måste. Kommer hit folk som ska kolla på mitt avlopp i veckan. Troligen redan i morgon (hoppas jag) och jag känner att jag vill få bort lite saker i köket innan dess. Jag har i allafall lagt disken i blöt, det är alltid en början. Och snart ska jag resa mig och ta mig ann den.

Jag är för snäll. Jag borde ha sagt till tidigare. Nu har jag en känsla av att det blir bråk.

Jag har en pirrande känsla i magen och jag har ingen aning varför *kliar huvet*

Försöker intala mig själv att om jag reser mig nu och sätter fart så kan jag vila sen. Ska ju hem en snabbis till mamma sen och om jag gör klart allt innan dess så har jag inget som väntar när jag kommer hem. Tilltallande tanke. Ska försöka genomföra det.

Och en sista sak. Bra sagt killar *pekar på videon*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0