Snön faller ner

Sitter och tittar ut genom fönstrett. Det snöar. Men det snöar på det där vackra romantiska sättet. Svårt att förklara men man tycker det är mysigt att titta ut. Jag ska snart ge mig ut i det.

Mins ni att jag sa att jag skulle sova ut i morse. Jag är ju bra rolig. Jag vaknade och tittade på väckarklockan och den stod på 7.15 typ. Ha ha jag min nöt fick för mig att det var vardag och satte mig snabbt upp för jag var ju på väg att bli sen till jobbet. Då kom jag på att det  är ju lördag. Jag brukar ha svårt att somna om men i morse gick det. Vakna igen en stund senare. Eller vakna o vakna. Halv vaken snarare och jag skulle vända mig. Det gick knappt. Halva jag var typ blytung och armen existerade typ inte kändes d som. Jag lyckades vända mig tillslut och försvann in i drömmarna värld igen.

Tokyo
You've got the rhythm in you
High and low
She's gonna do it to you
Tokyo
You've got the rhythm in you
High and low
She's gonna do it to you

Nej nu blir det te och sen ut i snön

Tjing
Anonym
2009-01-31 @ 17:06:52

eller tycker du att HAN är bra kanske ;)

zara
2009-01-31 @ 18:12:12
URL: http://zara82.blogg.se/

ja det var jag,. skumt att det inte syndes..

zara
2009-01-31 @ 18:12:44
URL: http://zara82.blogg.se/

synTes heter det, jag vet :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0