Google

Google e då bra att hitta folk. Min mamma är inte värsta internet människan men nu är hon igång. Hon hade suttit och letat efter mig på google på skoj och hittat en del ha ha. Bland annat hitta hon min och Stinas E.M.D. blogg (www.emdtour.blogg.se) och satt och kollade lite i den. Det är nu man ska vara försiktig med vad man skriver i sin blogg utifall hon även hamnar här ;) Hej mamma *vinkar*
Hon hittade även saker om mitt smeknamn Mariachen men hon utala det på ännu ett nytt sätt (som jag inte mins)
Tror ingen utalar det som det ska utalas ;) Jag själv har märkt att jag har börjat utala det på samma sätt som John och Anders gör. Blir nog så automatiskt. Så Stina snart säger du hamburgare på samma sätt som jag ;)

Jag är trött och har ont i kroppen. Har arbetat som en idiot idag med att städa, rensa och hålla på. Anna e ju död och det måste städas ut. Jag, Tobias, moffa och mamma höll till nere i källaren. Det var inte lite saker där och efter flera timmar syndes det knappt att vi gjort nått. Detta kommer att ta tid. Och jag lär ha träningsvärk i morgon.
Det blir nog en tidig kväll för mig i dag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0