Brum brum

Var på körskolan idag. Med tanke hur det gick sist så var jag väll inte direkt överlycklig över att åka dit ha ha. Förra gången gick det verkligen dåligt. Till o med sämre än första gången jag körde. Men man har ju sina sämre dagar helt enkelt. Idag gick det faktist bra. Den bästa körningen hitils, tycker jag i allafall.
Vad körskoleläraren tycker är en annan 5a.
Vi åkte förbi värsta gröna bilen o jag sa att den borde gröna laget i körslaget ha.
Ja de är ju i final nu sa han då.

Apropå körslaget ja. Finns det någon rättvisa så vinner Uddevalla i morgon. Men jag vet att allt kan hända i sånna här program. Men men bara att hålla tummarna för Team Erik i morgon.

Ska strax ta mig en liten promenad. Får klä mig varmt. Gimme me summmmmmmer.
Fryser fan hela tiden

De snackar bowling på radion. Vad sugen jag blev på att bowla nu.


Stjärnorna i gröna laget
Ni ska vinna hela slaget
Ni är coola, ni är balla
Heja heja Uddevalla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0