Brrrr

Mina händer är kalla *blåsa liv i*
Sitter och dricker en smootie till kvällsfika. Blev riktigt god.
Hade lite frukt/bär mix i frysen som jag använde mig av.

Denna vecka är full med saker att göra. Frågan e ju när jag lyckas komma hem i morgon och torsdag. Har en känsla av att det som ska göras kommer att ta tid. Men men det måste göras :) Hinner inte ens hem en sväng efter jobbet.

Saknar min Hummer. Sitter och smsar lite med henne nu .Jag önskar att hon bodde närmare. Kostar en förmögenhet att åka och hälsa på henne i Göteborg. Och båda jobbar vi + att hon ibland jobbar helger oxå. Så det är inte det lättaste att ses. Blir nångång per år om man har tur. Hon ska se om hon kan komma upp hit om några månader. Men det är inte säkert men jag hoppas. Hon har bara varit hit en gång. Tänk att det har gått så många år sedan vi fick kontakt. Känns inte som att det var så länge sedan.
Men det är över 6 år sedan nu.

Nej ska ta och dricka upp den här så blir det tandborstning sen :)

Tjingeling
Emma
2009-01-21 @ 13:29:46

Saknar dig också vännen :(

Ja ska verkligen försöka att komma upp snart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0