Ont

Jag märkte av det ganska tidigt. Huvet började göra ont och jag hade inga piller med mig. Toppen. Att ha ett röligt jobb som till på köpet är en förskola är ingen höjdare när man har huvudvärk. Till på köpet så var alla 18 ungar där idag. Ingen var sjuk eller ledig. Jag trodde jag skulle få spader. Jag kämpade på och klarade av dagen på nått mysko vis. Sen hade jag en sak inbokad oxå. Jag funderade på att avboka men genomförde det ändå. När jag kom hem så tog jag av mig alla kläder och kröp ner i sängen (efter att jag tagit piller dåra). Sen tog jag mig en dusch + ett bad. Det var skönt men jag blev så avslappnad så jag höll på att somna i badkaret.

Känner mig väldigt trött. Ska se om det blir en tidig kväll i kväll. Kan behövas för i morgon är det onsdag. Den jobbigaste dagen varje vecka.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0