Mellon i kväll

För första gången så har jag lyssnat på låtarna innan. Brukar jag aldrig göra. Och ja jag blev besviken men jag vet oxå att jag är en sådan som behöver höra låtarna i sin helhet innan jag borde säga nått. Det är så många gånger jag har hört en snutt av låt och antingen har jag tänkt *denna e ju skit bra* oså har den inte alls varit det när jag hört hela, eller *denna e sisådär* oså har den blivit en av favvisarna sen.

När jag hedde på Mollys låt så började jag direkt tänka *den här känner jag igen*
Hm det kan ju inte stämma ;) Men sjunga kan hon helt klart.

Jag kommer inte säga vilken jag tyckte var bäst och sämst fören jag har hört låtarna i sin helhet. Och att se låten framföras live på scen kan oxå göra mycket.

Föresten, jag får ofta irriterande eller sura komentarer här i bloggen. Det är alltid samma personer som skriver dem. Och nu är jag less. Inte det att jag blir ledsen och sätter mig och gråter. Utan jag blir helt enkelt bara less. Sure alla kan inte tycka lika men när personerna alltid, typ 98% av gångerna skriver nått negativt så blir man less tillslut. Så nu har jag bestämt mig för att sluta läsa komentarerna från dessa personer. Visst risken finns att jag kanske missar en snäll komentar av dessa personer (den risken e ju stor oxå typ inte) men då får det bli så. Jag har slutat blogga en massa, slutat skriva om det jag vill skriva om bara för att jag vet att detta kommer den och den att reagera över och så borde det inte vara. Så nu får det vara nog helt enkelt.

Idag ska jag på bio. Var länge sedan. Sen när jag kommer hem tänkte jag fixa lite i vardagsrummet innan mellon börjar i kväll.

Och nu vill jag ge alla mina vänner en stor kram. Tänker på er alla :)

tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0