Lördag

Såg att jag fått en liten rolig komentar som jag tog bort. Personen bevisade ganska bra att hon (tror det var en hon) inte har någon koll. Skriver först o tänker sen. Om hon ens tänkte efteråt :)
Det negativa i det hela är ju att hon säkert har spridit ut det hela och kan hända att folk tror på det.
Men så är livet. Jag är inte gud och jag kan inte se till att folk får höra osanningar om mig.

I går var det fredagen den 13e. E nog första gången så vitt jag vet som jag faktiskt hade otur den dagen.
Men det beror inte på datumet. Jag är inte skrockfull :)

Väntar på att bilen ska komma. Jag ska ut och äta med mamma och Tobias.
Kan hända att Tobias tjej oxå följer med.
Tycker klockan kan gå fortare för jag är hungrig ;)

Och i kväll är det melodifestivalen. Får se om jag och svenska folket tycker lika i kväll

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0