Where is it?

The snow is almost gone. Ja tyvärr. Så nu blir det mörkt igen. Snön lös upp mörkret lite. Men jag håller tummarna att den snart återvänder :) Varför kan inte snö vara varmt för. Jag avskyr kylan. Men om snön var varm så skulle det vara bättre för då kunde d vara varmt ute oxå :P Fast då skulle det bli svårt för den att smälta bort.

Jag ska äta middag hos pappa idag. Jag blir hämtad eftersom jag är sjuk. Skönt att slippa laga mat själv.
Bli lite ompysslad. Jag har bestämt mig för att vara frisk till på måndag. Punkt slut. Oj vad bestämd man kan vara ;) Tyvärr så är gymmet stängd i några dagar i början av nästa vecka så jag får nöja mig promenader de dagarna. Men det är kanske lika bra.

Nej jag kanske borde klä på mig



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0