Piggare

Jag är lite piggare nu. Känns bra. Hoppas det håller i sig :)
Hoppas på att jag kan jobba i morgon. Måste snacka med mina arbetskamrater känner jag då de inte fick min sjukanmälan idag och sökte mig som tusan. Nu vet de i oförsig att jag är sjuk men vore dumt att vara hemma mer än nödvändigt. Men tar man sig knappt till badrummet från sovrummet utan att tycka det är jobbigt o sånt där då är det ganska kört. Pappa kommer hit sen med nyponsoppa. Tack pappa :)

Fick mail av CSN. Jag hade haft rätt :)
Det är så här. Vaje månad betalar jag jätte mycket till CSN. Lite väl mycket kan många tycka och det gör ju såklart att min ekonomi kanske inte är den bästa. men det har gett resultat i allafall :) Nästa år är jag klar. När nästa år vet jag inte. Det kan lika gärna bli december 2010 men det är ändå nästa år :P
CSN vet inte själva eftersom det blir nya betalningsplaner för varje år men jag ser fram emot att se den nya ;)
Ju tidigare 2010 destå bättre :)

Jag är påklädd för första gången på 1,5 dar. Har inte orkat. Har mest legat ner.
Stina
2009-12-07 @ 17:46:21

Härligt! :) Du kasnke kan stå ut ett år till då å bli av me skiten istället :) Ja har typ 30 000 nått kvar så nästa år är nog att drömma vidare på... men jag är nere på 20 nått efter nästa år.. så.. om tja.. 3 år kanske? Om ja inte ska plugga vidare då för då ökar jag ju skulden där igen då...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0