Inget mer gym detta år

Gym? Näe. Jag har suttit och tänkt. Flera st har sagt åt mig att min trötthet kan bero på att jag var sjuk för ett tag sedan. Kan vara ett virus som ej vill släppa. Är då 2 dagar värt att riskera det på? För på onsdag kommer Stina och då blir det inge gym medans hon är här. Så jag har bara tisdag och onsdag morgon på mig (innan jobbet). Och under dessa 2 pass hinner jag knappt komma igång innan jag ska va utan träningen i flera dagar. Jag riskerar bara att bli mer trött eller nått. Jag rör mig ju en hel del på jobbet och jag tar promenader. Så det är ju inte så att kroppen inte rör sig. Så jag skippar gymmet dessa 2 dagar och kör igång när Stina har åkt hem. Nästa år alltså. Låter ju skit långt bort men det är det ej. Då kanske även tröttheten har släppt.

Nytt år nya tag. Jag har ju varit duktig med träningen i år men kan såklart bli bättre. Tar ett steg i taget.
Ska ta tag i budypumpen igen istället för bara vara i gymmet. Kanske nån annan gruppträning oxå. Vi får se.

Nej nu ska jag sova. Blev senare än tänk. Som vanligt då (fast i går la jag mig tidigare, duktig idiot he he)
Emma
2009-12-29 @ 11:19:15
URL: http://renovation.blogg.se/

Nu var de borta :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0