Hoppsan

Ha ha gardinera är för långa i köket. Det ser inte klokt ut. Men det ska jag lösa med nålar tänkte jag för som det ser ut just nu så vill jag inte ha det. Det blir bra i slutändan.

Det känns som om jag inte har gjort annat än diskat idag. Men jag är snart klar med det, skönt nog.
Jag hade tänkt sluta med städningen för dagen till One tree hill men jag tänker göra lite till. Sen blir det dusch och sen ska jag se på film klockan 21.00. Sen blir det sängen så man orkar upp till jobbet i morgon.
Om jag förstått det rätt så kommer vi vara färre personal från och med i morgon eftersom det är runt jul. Undra om vi ska slå ihop alla avdelningar i år oxå. Aja jag märker i morgon.

Jag hoppas att knäet håller i morgon. Förra gången jag var på gymmet så la mitt knä av efter en stund. Jag kunde inte göra nån maskin som handlade om ben. Jag ville inte skada knät mer och tvinga det att träna. Så jag fick göra annat. Jag har inte märkt av någon smärta i knät efter den dagen som tur är. Så i morgon ska det funka hoppas jag.

Nej jag kanske ska ta och fortsätta :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0