Hmmm

Sitter och funderar på min blogglayout. Hur länge jag ska låta det vara jul i den. Jag har en ide till en ny men jag tror jag väntar ett litet tag med den. Det jag har mest problem är att komma på vilken bakrundsfärg jag ska ha. Kanske återgå till grön?

I morgon är det Cecilias sista dag på jobbet. Kommer sakna henne där. Hon e nån som jag kan snacka med där. Hon vill inte sluta men hon måste. Men vi kommer fortsätta ha kontakt. Vi tränar ihop ibland. Oså ska hon få ge sig på mina ögonbryn igen i framtiden. Jag blev nöjd med det hon gjorde förra veckan.

Nu måste jag övervinna tröttheten och sätta fart här hemma. Jag får lixom besök i morgon.

Tjing

Mikkis
2009-12-29 @ 16:35:42
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

testa en annan färg annars? Blått?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0