Fix för nya året

Stina kommer upp på onsdag och ska fira nyår här. Såklart ska vi mysa (det där lät lite fel) och vila men jag vill (tror jag nog Stina oxå vill) planera för Date´s fanclub 2010 oxå. Ja jag vet att vi säkert kommer komma med nya ideer under året och nya planeringar men det är alltid bra att ha en grund. Nu har vi haft hand om fancluben i några månader och börjar bli varma i kläderna. Vissa planer har vi redan ha ha. Och det har med slutet av 2010 att göra. Vadå vara ute i god tid ;) Men i sånna här fall är det bra att planera. Och vi får alltid vara berred på att saker kan gå fel. Vi har varit med om flera redan men så är det ju i början och nu vet vi vad som kan hända. Alla är vi barn i början. Jag är nöjd över det vi har åstakommit hitils. Vi försöker få till att den ska göra det och den ska göra det men vi har aldrig direkt diskuterat det ordentligt och d borde vi oxå göra så allt flyter på extra smidigt. Men allt sånt får vi ta under mini mötet (jag kallar möten bara mellan henne o mig för det) sen får vi se när det behövs bli ett stor möte (med det menar jag vi 2 och Date). Även det ska jag och Stina planera in.

Ja jag vet att det är ett jäkla jobb bara me planeringen. Vi är ju ändå 2 personer och har 2 olika viljor så sånt kan ta tid men jag e säker på att vi tillslut kommer fram till nått vi båda gillar. Och ja det tar tid men jag tycker detta är kul. Annars skulle man aldrig palla med det även om det är ett tillhörande till vårat intresse. Ni fattar poängen. Och ni ska veta vilka komiska o löjliga saker man kan komma fram till när man är två. det blir mycket skratt och det behövs :)

Och en sista sak. Tycker ni ska bli medlemmar ;)
Kolla in hemsidan för fancluben
http://www.datefanclub.se

Oså blir det ju att fira in det nya året. Hej då 2009 och välkommen 2010
Sen får vi se vad vi hittar på. Vi får passa på att umgås helt enkelt.
Är det inte för kallt så kanske vi kan ta oss en promenad i detta vinterland.
Kan leka brevbärare ;) Stina du fattar vad jag menar :P

Vadå detta tjat om fancluben? Tja det är mitt intresse o jag vill skriva om det för det tillhör mitt liv :)
En positiv sak i mitt liv.

Nu ska jag snart ta och krypa till sängs. Ska till gymmet innan jobbet i morgon.

Tjing
Guchie
2009-12-28 @ 23:00:45

tjat tjat :P

Mikkis
2009-12-29 @ 00:43:08
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Har man ej rätt o berätta om sånt som man brinner för eller älskar så vette fasen alltså va som e felet på den som klagar som ej klarar av lite muntert o glatt prat ;P

Mikkis
2009-12-29 @ 16:01:46
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

sv; Jo jag förstår att de finns sånna... suck på sånna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0