Finns nått i allafall

Sitter här och dricker vin medans jag gör mig i ordning.
Nu finns det i allafall (ooh nu dök det upp en kanon låt på datan här, Kevin Borg med Witch every bit of me) nått med Elvis jag gillar ;) Folk tyker jag är konstig som inte gillar Beatles eller Elvis. Vadå konstigt? Jag har en annan smak helt enkelt och det är ju bra :) Men som sagt så gillar jag inte Elvis. och jag är inte så förtjust i vin heller. PJ vitt vin är helt okej. det röda har jag inte smakat. Men Stina tyckte jag skulle testa vinet Elvis. Och det är jätte gott :) Jag fick en sån flaska av mamma när jag fyllde år och det är dne jag dricker av nu. Så jag kan rekomendera det vinet :)
Vet flera som inte är så förtjust i vin men som diggar detta vin.

¨Linn
2009-08-15 @ 19:44:17
URL: http://lynn.blogg.se/

va bra att du tkt det :) Jag blir bara glad :) ni skulle inte kunna tänka er o ta emot mig som spaltbloggare till emdtour?



Inget måste o om ni inte vill hittar jag någon annan :)

Stina/Kakan/PG/Guchie
2009-08-15 @ 19:51:08
URL: http://guchie.blogg.se/

hahaha trodde du mena att elvis gjort kevins låt först ... ja ba ehhhh näeee xD haha.. men sen läste ja vidare å förstod ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0