Backstreet Boys

Backstreet Boys ska spela i Stockholm i december. Jag har vetat det ett tag nu men jag velade. Skulle jag gå eller ej. Jag var ett JÄTTE STORT fan när jag var yngre. Jag hade bilder fulla väggarna, taket, sidan av sängen, bokhyllan, garderoberna, skrivbordet. hade till o med sängkläder. Ja ni fattar poängen. Och ändå har jag bara varit på en spelning med dem under hela den här tiden.

Ha ha jag mins när de såg ut så här.
       


I vilket fall så bestämnde jag mig att om det fanns biljetter kvar den 18e (idag) då jag fick lite pengar så skulle jag boka en biljett. Så nu är den bokad och klar. Jag ska tydligen iväg till Stockholm i december och se dem.

Jag är inget sånt där fan längre som när jag var yngre men jag tycker fortfarande att de är bra.
Liten nostalgitripp kanske :)

   
Stina/Kakan/PG/Guchie
2009-08-18 @ 13:26:25
URL: http://guchie.blogg.se/

Hakar gärna på om jag får tag på biljetter i sept. Finns de kvar då så bokar ja en ståplats :) Lita på mig... Men.. ska vi hem samma kväll lr ska vi sova över nånstans.. lixom om de inte ordnar sig me de där du skulle kolla upp me nacka så har ju du sovplats men inte jag..

Tiia
2009-08-18 @ 14:27:47
URL: http://hush.blogg.se/

Jag var också ett BSB fan i mina yngre dar :-D.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0