Träningsvärk

Yepp har träningsvärk idag. Kanske inte är någon hitt när man har en del att göra he he.
Har nyss slängt iväg ett mail till ett tränings ställe och frågade om priser osv. Hitta inget sånt på deras hemsida.

Blir bara jag och Stina på båten. Stina berätta att Tiia skrev i sin blogg att hon ej ska med. Tur man såg det i bloggen då för annars hade man letat efter henne i onödan på söndag. Snackade med Mikkis. Hon vill följa men kan inte. Synd.
Hela gänget träffas aldrig numera. Det är båtarna det brukar bli av och nu när jag kommer få dra ner ännu mer på båtarna så känns det som att det kommer dröja väldigt länge tills vi alla 4 ses ihop igen. Det är i sånna här lägen som man vill kunna trolla. Mikkis är den jag träffar minst eftersom hon bor i Värmland. Hon är föresten med i nya veckorevyn (Nr 8) så köp den vet ja ;)

Disken ligger i blöt. Ska snart ta hand om den. Ska ringa pappa o bestämma vilken tid han ska hämta mig o köra mig till tåget. Måste packa oxå. Har just suttit och skrivit packningslista men jag brukar alltid glömma nått ändå.

Nej jag borde ta och sätta fart :)

Tjing
Tess
2009-04-03 @ 17:57:17
URL: http://fraggel.blogg.se/

Fy vad jag blir avis på att ni ska åka båt :)

Mikkis
2009-04-03 @ 18:00:37
URL: http://musse83.blogg.se/

Ja, de är ju verkligen inte ofta som vi ses ju =/

Men vi har ju setts iaf, men de e inge man kan trösta sej me. Man vill ju träffas flera ggr, de har vi ju gjort me, men de blir sällan. E ju så kul på kryssningarna, kollade på bilderna från när vi bla va på Birka o första gången vi sågs på Cinderella o kollade filmerna från när man spionerade på "grannen" hahahahaha.



Hjälp, gör du reklam för VR xD

Tess
2009-04-09 @ 22:39:02
URL: http://fraggel.blogg.se/

Hoppas ni hade skoj på båten :) Är sååå avis!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0