Söndag

Jag vet inte vad som är värst. Själva nyheten eller min reaktion på det hela. Tur att jag har nått att se fram emot kommande helg. Annars vet jag inte vad :/

Hade tänkt mig på systemet i morgon men bäst att vänta med det tills Stinas bror har kollat upp en grej. Jag åker direkt till gymmet i stället. Men blir nog mest simning i morgon. Men lite gym ska det nog oxå bli. Tar det lugnt med gymmet tills jag har träffat instruktören på onsdag.
Onsdagen kommer bli jäktig. Jag som tyckte förra onsdagen var det. Denna kommer bli värre.
Men det ska gå.

Jag visste att jag skulle glömma nått i Tobbes bil. Min blomma. Var på en blomsteraffär förut och jag hittade en blomma som nog skulle passa här hemma. Hade inte tänkt köpa den men jag hade inge val. Mamma snappa åt sig den o köpte den åt mig. Tack eller nått :)

Ska ta och pilla vidare här och sen blir det badkaret




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0