Nyheter

Ibland får man dåliga nyheter, ibland får man bra. Jag fick båda delarna idag.
Den positiva var angående en grej som jag fick veta igår. Bara det att i går var den negativ. Nope det var inget aprilskämt. Det var som att få ett slag i magen. Men idag fick jag veta att det var fel info :)

Den negativa grejen är ju angående skatten. Fastern jag var och ändrade så att jag skulle betala mer skatt för att i slutändan få slippa att betala tillbaka så stod det att jag skulle betala tillbaka idag. Och inte lite heller. Nästan 5000 kr. Det är inte lite det. Man börjar undra om det blev någe fel när man var och ändrade så jag ska bege mig dit igen och kolla.

Följde med min bror på hans gym förut. Inget ställe för mig märkte jag väldigt snabbt.
Däremot så verkade Tobias och Tobias trivas. Sen såg jag även Tobias där när vi skulle gå. Ha ha.
Blev mycket nu. Och att träna med huvudvärk är ingen hitt.

Jag ska ta mig ett bad snart och försöka slappna av så att värken försvinner. Sen måste jag börja fixa lite för morgon dagen

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0