Ljusdal

Sitter i Ljusdal för tillfället. Just nu är Stina i duschen men jag är redan klar. Eller klar o klar, ska slänga på mig lite mascara oxå. Vi ska iväg till Gävle lite senare. I morgon blir det båt :)

Jag drömnde att det var sommar och att jag åkte till Mikkis o stannade där 2 nätter. Sen åkte jag till Hummern och stannade 2 nätter och sen åkte jag till stockholm. Hm mina drömmar planerar min sommar ha ha.

Nej om jag ska hinna med det jag ska göra så får jag avsluta detta nu. Får se när jag skriver igen.
Jag har en känsla att nått kommer hända på kryssen. Om det är nått bra eller dåligt, vet jag ej

Tjing
Mikkis
2009-04-04 @ 13:44:31
URL: http://musse83.blogg.se/

Tycker de lät som en bra dröm ja ;)

Anonym
2009-04-07 @ 19:04:41

ska du inte skriva om kryssningen? hände det något, du skrev ju i bloggen att det kändes som att nått skulle hända ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0