Brrrr

Vart tog våren vägen. Eller detta e nog våren i Östersund. Jag tycker det mer kändes som höst. Korkad som jag var så tog jag vår jackan i morse. Men det har varit lite varmt ett tag så inte tänker man på vinterjackan då. Jag var inte den ende på jobbet som frös idag. Snacka om att jag sakna vinterjackan och mina vantar. Som tur var så hade jag huva på min tröja så jag drog den över huvudet. Och var jag inte trött nog idag så gjorde vädret mig tröttare.
Jag ska lätt ta något varmt och dricka så fort jag har skrivit klart det här.

I kväll måste jag sparka mig i säng tidigare än jag brukar. Det är onsdag i morgon. Onsdagar = mycket att göra. Men i morgon blir det stressigare än vanligt så jag kommer behöva all sömn jag kan få :)

Ha ha jag är typ aldrig på systemet eftersom jag väldigt sällan dricker. För det första så gick jag förbi systemet. Jag vet vart det ligger men jag var så trött så jag bara knalla på utan att veta vart jag skulle typ. Inte fören jag går in på Kärnan så ser jag vart jag är på väg. Bara att vända ha ha. Inne på systemet så träffar jag på en arbetskamart. *Men Maria* säger hon på skoj när hon ser mig bland spriten ha ha.

Just fan, jag måste börja packa i morgon oxå för annars blir det för stressigt efter jobbet på torsdag.
Jag får skriva en packningslista i kväll så den är klar.

Nej jag fryser som fan här så nu ska jag fixa nått varmt att dricka

Tjing
Maja
2009-04-28 @ 19:03:07

Hos oss ska det bli ca 25 grader i helgen :) och nu i veckan har det varit 20 grader ungefär på dagen. Nu är det 18 grader och klockan är ändå 7 på kvällen ;) Jag tkr det känns som vår/försommar värme, men jag bor i Karlskrona och det liggen ju mer söder ut än Östersund så det är kanske lite därför. Hoppas det blir lite vårvärme hos dig också :) /Maja

glad bloggläsare :)
2009-04-28 @ 19:16:21

vart ska du på torsdag då?:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0