Atjooooo

Annars brukar jag vara Toker bland snövits dvärgar men nu är det Prosit som gäller. Fy satan.
Min kropp var typ i uppror när jag vakna i morse. Näsan var ur funktion eller snarare i överfunktion.
Jag känner mig helt knäkt. Ska kurera mig så bra det går idag så att jag orkar med jobbet i morgon. Får vara glad att vi är lediga idag.

Jag ser sällan på "våra bästa år" numera. Man e ju van vid att man kan skippa ett tag utan att missa nått. Men jag kollade i morse och man blev förvirrad av att se flera av killarna ligga i en bunker mitt i kriget och Sami va utklädd till kille. Ganska snygg kille oxå ha ha. Men jag tror att det är en riktig kille som spelar henne som kille. Måste kolla.
Hm hitta ingen bra bild på grabben. Ni får glo på tv.





Nu måste jag gå och snyta mig, göra en kopp te och ringa lite viktiga samtal.
Nathalie
2009-04-15 @ 23:49:24

Aa det är riktig kille som är "stan" .. Det syns väldigt mkt men, på flera sidor så står det att det är en kille ..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0