Stockholm

Sitter på T-centralen. Någon lustikurre har bytt plats på flera av tangenterna men det går ganska bra ändå eftersom man är van vid vart allt sitter.

Morgondagen kommer att bli jobbig. Mitt tåg går 23.50 och jag ska vara hemma strax innan 7 och då åker jag direkt till jobbet. Men bara att bita ihop. Om tåget är i tid så kommer jag bli tidig till jobbet. Får se om jag kanske frågar om det är okej om jag börjar tidigare och slutar tidigare. Aja det beror när jag kommer fram till ÖSD. jag vet hur SJ brukar vara.

Tänk vad en person kan göra med så få saker för att man ska bli glad. Hade en jobbig kväll i går och även denna dag började trist men så träffade jag på denna person en snabbis och efter ett snappt prat och en kram så mådde jag mycket bättre. Fast det kanske måste vara rätt person för att det ska funka, vad vet jag.

Fan vad ont dessa stolar gör. Det är som sadlar. Aj kommer inte sätta mig på dessa igen. Det är en sak som är säkert.

Jag fick med mig Julle till muren jag brukar åka till när jag är i Stockholm. Ville ju visa honom min plats :P Han gillade utsikten. Tyvärr så kunde han inte hålla mig sällskap så länge. Fast innan vi åkte ut så satt vi på centralen och jag berättade om kryssningen. Han var lite nyfiken hur det hade varit. Även Cissi var tvungen att sticka (hon stack efter att ha sagt hej till Julle när vi mötte honom) så nu sitter jag här och har en hel del att tänka på även om det jag tänker på ändå var så kort. Hmmm ja saker är konstiga ibland.

Nu skulle det vara skönt med min egna säng
Guchie
2008-10-19 @ 22:42:25
URL: http://ztiiina.blogg.se/

Hoppas allt går bra me resan hem.. själv ska ja skutta in i duschen nu. Puss

Anonym
2008-10-22 @ 22:18:24
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/

Tack vännen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0