Aj aj och drömmar

Typ aj. Det värker fortfarande i mitt ena knä och jag kan fortfarande känna av det i mina händer. Har även märkt att jag måste ha slagit höften. Vad kacklar jag om? Jo jag har gjort illa mig. Det gjorde ont, väldigt ont när det hände. När jag gått några steg så såg jag att min hand blödde. Var bara att gå in och tvätta handen. Konstiga var att jag inte hitta nått sår sen. Ingen reva alls *kliar huvet*
Ena knäet är uppskrapat och är rött och blått. Och tror höften oxå kommer bli blå.
Assfall är aldrig skönt att falla på.

Åter till en annan sak. Härom natten så drömnde jag att jag och Stina stod ute (Jag vet att det var Stina fastern hon inte hade hennes utseende riktigt) och mamma och jag tror även min bror va me henne, de satt i allafall i en bil (jaha nu börja låten här oxå som jag snart kommer nämna, komiskt) och de skulle tydligen åka. Tydligen stod vi utanför mig, bara det att det inte såg ut som vanligt. Bredvid föraren i bilen (Jag och Stina stod på parkeringen för att vinka av dem) så satt Erik Segerstedt och sjöng How did we change. Sen åker de. Och det var även massor med snö och jag och Stina skulle simma genom det och jag tror vi hade badkläder.
Och medans vi simmade så kom vi fram till att det inte var så kallt.
Det sägs att man ska kunna tolka drömmar men hur fan ska jag tolka denna dröm.
Guchie
2008-10-09 @ 21:00:26
URL: http://ztiiina.blogg.se/

Jadu :S Att båten sjunker? (erik + simma..)

Maria
2008-10-09 @ 21:01:25

Kan simma i hans ögon i stället

Anonym
2008-10-10 @ 21:57:41

Ja de e allt från Cole Sthlm o Arvingarna hehe




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0