Hej då

Nu sitter jag här. Pappa är här om 25 minuter och ska köra mig till tåget som går 8.07. Sen är jag framme i Göteborg vid 17 tiden. Jag som inte direkt gillar att åka tåg ser inte fram emot den långa resan. Hummern ska möta upp mig i Götet sen bär det av hem till henne för att göra sig i ordning. I kväll är det Magnus Carlsson med Barbados. Ska bli kul men det lär vara massor med folk så om man ser nått så vore det konstigt ;)
men ska göra mitt bästa :)
Jag kommer vara väldigt trött i morgon eftersom mitt tåg går vid 10 tiden från Göteborg. Då ska jag till Stockholm och möta upp Stina.

Nej nu hinner jag inte sitta här mer. Måste göra det sista innan pappa dyker upp.

// Maria
Neta
2008-11-17 @ 23:13:40

Tjingeling tjejen.

Nå hur var det i Göteborg???

Jag fick gåshud helt otroligt. Lyckades ine komma så nära scenen men desto tdigare vid signeringsbordet. Stod som nummer 4 i kön. Gud va Magnus var snygg fick både autograf å kram.



Kram från Stockholm

Jenny
2008-11-19 @ 08:35:12
URL: http://pennyjenny.webblogg.se/

Såg dig i scandinavium. :)

Maria
2008-11-19 @ 18:05:12
URL: http://mariachen.blogg.se/

Neta: Vem är du? :) Gbg var skit bra :) Hålelr med dig angående gåshuden. Om du nu oxå snackar om Magnus o Barbados :)





jenny: jasså :)

Veronica
2009-04-04 @ 09:11:47

Gåshud är bara förnamnet....

Sitter just nu och längtar till Galaxy 17 april.

Ska du åka båt???

Ha det gott.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0