Bortglömd gurka

Yepp glömde gurkan på affären. Duktigt typ ;)

Okej jag ska inte ha favoriter i dansbandskampen för då går det inte bra för dem. Förra veckan gick det åt skogen för Date men det är SVT´s fel. Tycker Date borde få en ny chans men näääe då. Skit på er SVT.
Idag hejjade jag på Highlights och Mickeys. Sure Scotts var helt okej men tycker inte att de skulle ha gått vidare. Mycket Jämtlänskt i dansbandskampen idag. Mickeys är från Aspås. Yvonne & quickpicks eller vad e heter är från Östersund (mamma ringde medans de sjöng o sa att hon kände sångerskan) oså har vi keyboardisten i Highlights som från start är från Gällö.

Blädrade över lite snabbt till stjärnor på is oxå och fick se Markus slut på sin åkning. Han e grymt duktig och fick de högsta poängen hitils. Tycker att det är fel att de har tagit in en ersättare. Var en som skadades förra veckan och då tyckte alla deltagare och även programledare att den som åkte ut förra veckan skulle få komma tillbaka. Jag håller med om det. Men istället sätter tv4 in en helt ny person. Det är ju fuskigt. Får se vem som åker ut i kväll.

Jag har fortfarande träningsvärk. Aj
jenny
2008-11-02 @ 15:32:05

Hej, det där inlägget du skrev om att du var besviken, var det om emd? för dom uppträdde väl i östersund då?

Maria
2008-11-02 @ 16:07:18
URL: http://mariachen.blogg.se/

Till Jenny: Hände lite saker innan jag skulle på spelningen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0