1a advent

Det är tydligen 1a advent idag. Folk säger det så då är det väll så :) Har inte brytt mig så mycket om advent de senaste åren. Julen däremot tycker jag om. Tycker om stämningen.

Jag skrev i förra inlägget att jag misstänkte att Hummern skulle jobba när kryssningen är. Jag hade rätt. Fick mess förut. Men vad göra, jag kan inte trolla. Ja jag behöver skriva av mig nu så låt mig göra det. Att jag är besviken märks nog. Men jag är absolut inte besviken på mina vänner. Det får ingen tro. Kan man inte så kan man inte. Är bara besviken att det inte blir av eftersom jag verkligen sett fram emot det :( . Skulle ha varit dubbel kryss
(2 nätter alltså) och kul skulle det ha blitt, d vet jag. Men men vad göra.

Har nyss diskat. Bettede mig som värska mysko människan. Köpte nytt diskmedel igår. Samma sort jag brukar köpa men en annan smak (okej lukt dåra) och har stått o sniffat och bettet mig i köket när jag diskade. Nu ska jag ta och plocka fram resväskan och börja packa den innan jag äter (jaha nu kom Waam på radion med Last christmas, den låten är jätte bra med Mattias Andreasson). Jag åker ju till Stina i morgon kväll och på dagen hinner jag inte packa eftersom jag jobbar o sen ska jag till körskolan och boka av en körtid. Tiden krockar med jobbet.

Jag nämnde Mattias längre upp. Kolla in :) Jag njuter som fan. Både med ögonen och öronen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0