På väg

Om ungefär en halvtimme så kommer Tobias hit och hämtar mig för att köra mig till tåget som ska ta mig till Sundsvall där Tiia ska möta upp mig. Senare ikväll dyker även Stina upp. Suzz skulle dyka upp en snabbis oxå eftersom jag har några biljetter till henne. Vore en fördel om hon hade dem till den 7e lixom ;)
Annars blir det svårt för henne he he. Oså hoppas jag att allt löser sig för Mikkis idag oxå.
För annars blir morgondagen väldigt körd. Men Mikkis ger inte upp i första taget.

Som vanligt så funderar jag på om jag har glömt att packa nått. Har glott ner i väskan, vandrat runt här hemma för att se om det är nått mer som ska med. Men jag kan inte komma på nått.
Jag lär väll komma på det när tåget börjar rulla eller nått.

Jag återkommer till stan på söndag kväll

Tjing
Mikkis
2008-05-02 @ 22:06:21
URL: http://musse83.blogg.se

Hahaha så sant Majja, ja ger mej ej i första taget ne ;) O envishet lönar sej även om de va fööööööööööör enkelt problem... dumma Birka!!!

Jaja ha de så kul ikväll på älsklingarna o så ses vi i Stockholm imöra :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0