Malmö

Yepp nu sitter jag i Malmö. Kom hit lite senare är beräknat i går eftersom mitt tåg var försenat (nääähäää SJ är väll aldrig försenade) till Göteborg. Men vi åkte till Coop i Malmö och handlade lite och sen myste vi i soffan och tittade på Så ska det låta. Min älskling var ju med (Magnus) och sen såg vi slutet av lets dance. Jag visste att Danny skulle åka ut.
Han var absolut inte den sämste men ändå visste jag att han skulle åka ut. Han var min favo.

I kväll är det melodifestivalen. Jag ska verkligen göra allt för att inget få veta om resultatet innan jag är hemma i morgon kväll. Lönlöst jag vet men jag vill försöka.
Men vill vi ha en chans i eurovision så skicka BWO. Jag håller tummen.

För mig så blir det musikal i Kristianstad i kväll. Hummern är i duschen nu och jag borde oxå börja göra mig i ordning. Ska sminka mig och borsta tänderna. Sen ska vi iväg och ta tåget till Kristianstad.
Blir att käka nått där innan det är dax för musikalen.
Vill inte att magen ska börja vråla där inne ;)

Hm inte varje dag man sitter vid datan och ser ut genom fönstret och ser jätte fåglar gå förbi utanför

Aja vi hörs när jag är tillbaka på Nordpolen. Hm menar Östersund ;)

Tjing
Suzz
2008-03-16 @ 23:46:07
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Måste bara säga att du gör det otroligt bra som sitter och kuskar i 13 timmar först i fredags och 13 timmar nu idag! :) otroligt

Magdalena
2008-03-17 @ 19:14:20
URL: http://makane.webblogg.se

svar: jadå det har jag. På Stanna singeln är den väl med har jag för mig. Men undrar var jag lagt alla mina singlar... Vaddå då?

Magdalena
2008-03-17 @ 22:07:26
URL: http://makane.webblogg.se

aha, då förstår jag. :) Det är en söt liten låt. Säljer den gör jag aldrig, det är ju första Date singeln (Släktingarna t.o.m.) Men jag kanske kan trolla in den i datorn så att du kan lyssna på något sätt. Ska undersöka saken. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0