Highlights - Vi lever om natten

image146

Jag har tillslut lyckas lyssna på grabbarnas nya skiva. Jag har tyvärr inte införskaffat skivan än men bekanta har skivan men såklart kommer jag skaffa mig ett eget ex.

Christian sa till mig att om jag gilla deras första skiva så skulle jag älska den här. Jag gillar deras första skiva så när han sa det där så fick jag stora förhoppningar på denna skiva.
Frågan var ju om jag skulle hålla med honom.

Skivan innerhåller 12 låtar. Låten "Varje liten droppe regn" har jag hört förut eftersom de har släppt den på singel för ett bra tag sedan och den gillade jag. Mins att jag la din den ganska snabbt i min mp3.
Sen har ju grabbarna lagt upp smakprov av skivan på sin hemsida.
Satte mig och lyssna på dem och fick en favorit låt direkt.
Men jag vet av erfarenhet att det är ofta man kan byta favorit när man hör låtarna i sin helhet.
Men inte denna gången.

Jag var lite fundersam över duetten med Sandra innan jag hörde den men jag gillar det jag hör.
En läxa, tänk ej negativt fören du hört låten.

I allafall. Vilken är din favo låt då tänker nog flera nu. Den heter "Se mig nu"
En annan låt som jag verkligen gillar är "Vem"
Oså får vi såklart inte glömma "Varje liten droppe regn"

Nått som jag tycker är trist är att Christian inte sjunger nått på skivan. Kul är däremot att Erik gör det.
Oså får vi såklart inte glömma Andreas *skratt*
Men jag hoppas på att Christian sjunger nått på nästa skiva eller om det kommer nån singel som det ska vara nån extra låt på

Skivan innerhåller låtar som både passar att dansa långsamma danser nära nära någon, snabba danser och även bara sitta hemma och lyssna på.

Köp Highlights - Vi lever om natten.
Det ska jag göra!
Magdalena
2008-03-21 @ 19:57:02
URL: http://makane.webblogg.se

har faktiskt inte hunnit leta. ska fösöka få gjort det i helgen. kram

Suzz
2008-03-22 @ 10:40:33
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Hehe, jag kommer nog kanske inte att köpa skivan, men jag har inte köpt skivor på .. hur många år som helst! :p Men, man ska ju iofs börja någonstans! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0