Studenten och annat

Ja jag vet att det är länge sedan jag bloggade. Det har sina anledningar som jag inte tänker gå in på

I allafall så har det hänt nått i allafall sedan sist jag skrev. Bland annat så tog min bror studenten den 5e juni. Oj vad tiden går. Känns som det var nyligen som han var bäbis och en stolt stora syrra på nästan 8 år satt med han i famnen. Men nu är han 19 år och har gått ur skolan.
Jag måste erkänna att jag blev lite tårögd där jag stod.



Har föresten en polare som ska flytta och säljer en del av sina saker på blocket. Ta dig en titt
http://www.blocket.se/vi/16667454.htm?ca=4_s

Införskaffade nya skor i går. Det behövdes verkligen. Det var köp 3 och betala för 2 så jag införskaffade 2 par för mamma skulle oxå ha ett par. Kan ju medela att jag redan har skavsår ha ha. Lämna skorna på jobbet och tog tofflorna hem eftersom jag skulle gå runt på stan för att leta en bikini och det var inte det lättaste men lyckades tillslut i allafall.

Fick värsta söta mailet idag. Ett leende som inte kunde försvinna dök upp i mitt nylle *skratt*

Nu när man ska skriva så står det still i min skalle alltså.
Jag har i allafall råkat ut för värsta hostan. De på jobbet trodde att jag hade svalt en fluga en dag så som jag hostade. Ha om det ändå bara hade varit det. Snart 2 veckor har jag haft hostan nu. Men har införskaffat nått som nog ska kunna hjälpa. Bara att hålla tummen nu.

Nej om jag kommer på nått som jag har glömt som jag säkert inte kommer att komma ihåg me tanke på mitt minne men i allafall så lovar jag att nämna det ifall jag råkar komma på det. Ha ha det där lät väll bra ;)

HJÄLP!! Fick sms och gud vad rädd jag blev. Tack för den Stina :P

Tjing tjing
Guchie
2008-06-19 @ 16:33:55
URL: http://www.guchie.se

De e ju därför ja finns till. För å skrämma dig.. 2a gången gillt nu.. när skare bli 3e? ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0