Tårar

Vaknade av panik. Hade drömt nått som gav mig lite panik. Mins bara inte vad jag drömnde.
Men när jag låg där kom tårarna.

I allafall så blev kvällen i går bättre än väntat. Jag hade det riktigt trevligt :)
Björn har blivit både äldre, bättre scen närvaro och bättre sångare sedan jag såg han sist.
Jag tog mig en svängom med Sanna men golvet var svinhalt så när hon snurrade mig så hamna jag på annat folk för jag gled i väg

Hade tänkt försöka städa idag men veta fan om jag orkar det. Känner mig dötrött.
Att jag sovit dåligt har säkert sin inverkan.
Suzanne
2008-07-22 @ 18:37:55
URL: http://suzannebacklund.blogg.se/

Ja, herregud vännen lilla ... hoppas det känns bättre även fast du hade en jobbig dröm inatt också ! Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0