Favo låtar

Jag blev utmanad av Magdalena att lista mina 7 favorit låtar. Det är inte lätt alltså men ska göra ett försök. Denna lista är inte i ordning.

  • She's my California - E.M.D.
  • Allt jag gör - Arvingarna
  • Om du stannar en stund - Avalon
  • Stunder med dig - Barbados
  • Two hearts - Phill Collins
  • Run to you - E.M.D.
  • Can I call you sometime - Bobby Summer

Jag har så många andra låtar som jag lyssnar på men dessa är dem som jag lyssnar mest på för tillfället. Har ni inte hört dem så rekomenderar jag att ni lyssnar på dem.

Nu utmanar jag Tiia, Mikkis, Hummern, Stina, Suzz och alla ni som läser detta
sanna
2008-07-02 @ 09:18:46
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

bra låtar

maria
2008-07-21 @ 19:09:49
URL: http://qdfjbmaria.blogg.se/

Inte lätt att veta vilka 7 låtar som är bäst, när man som jag är en musikälskare av stora mått, men här är i alla fall 7 låtar som jag tycker väldigt mycket om, men jag vet inte om de är i rätt ordningsföljd, dock...



Toto - Rosanna

ABBA - Gimme, Gimme, Gimme (A Man After Midnight)

Led Zeppelin - Kashmir

Led Zeppelin - Fool in the Rain

ABBA - Should I Laugh or Cry

The Beatles - While My Guitar Gently Weeps

Helen Sjöholm & Stefan Nilsson - Gabriellas sång




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0