Borta 5e - 12e juli

Yepp min semester börjar idag. Har bara 1 vecka eftersom jag måste jobba 1 år innan jag får betald semester. Men jag kände att jag måste i allafall ha lite semester så jag tog en vecka.
Mer har jag inte råd med.

Blir dans ikväll med Stina (hon dök upp i går) och i morgonbitti drar vi till Sundsvall för att möta upp Tiia och gå på spelning med E.M.D.. Dagen därpå drar jag och Stina till Stockholm där vi ska göra stan osäker. 10e drar vi till Stina och 11e blir det dans till Highlights i Jättendal. 12e återvänder jag hem.
Jag lär vara allt annat än utvilad när jag kommer hem men kul ska jag ha :)

Stina och jag har insett ett bra tag nu att vi saknar Chris en massa :(

Nej bäst jag fortsätter fixa här. Pappa kommer om en halvtimme och hämtar oss
och det vore en fördel om vi var klara då ;)

Tjing tjing
Suzanne
2008-07-11 @ 14:57:38
URL: http://suzannebacklund.blogg.se/

Men, hoppas ni får skit skoj fram till på lördag, eller ja, imorgon blir det väl :) Jag sticker om en timma nu lite drygt, men det är en bra lång resa också, så lär vara mega trött sedan ikväll :) Men, vi hörs nåt när du kommer hem !!



Guchie
2008-07-12 @ 23:32:18
URL: http://www.guchie.se

Jaaaa chriiiiis.. :( torkar tår ... Men Higglitts blev de inge av me.. Rumpnissen, apan och flirtkulan blev de iställe xD hah.



Puss på mitt semester-älsk!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0