Melodifestivalen. Delfinal 2

Jaha så var det dax för delfinal 2. Jag fick faktiskt se det innan jag skulle ut.
Trodde att jag skulle få spela in det.
Fastern jag inte tål Carola så tänkte jag ändå ge låten en chans. Det är ju så man ska göra även om man inte tål artisten. Men jag hade inte behövt oroa mig där. Låten var inge vidare.

Nu kan tydligen låtar handla om vad som helst. Nästa år ska jag skicka in en låt som ska heta macaronilåda.
Jag vill för tillfället inte se åt en kebabpizza ha ha.

Men men vilka 2 var mina favoriter då? Innan jag nämner det så vill jag säga att jag fastna för en av dem direkt. Grymt bra. Av båda delfinalerna som varit så är den låten min favo hitils.



image130 image129
Ola och Sanna blev mina favvisar denna gång



Vilken av dessa 2 var det jag fastna så för då? Jo det var Sanna

Sen när man fick veta att Carola "bara" gick till andra chansen så gapa jag först o sedan var jag tvungen att skratta. Jag brukar inte vara skade glad men men. Mamma ringde sedan o frågade om jag såg Carola's min. Nej den missade jag ju eftersom jag hade skrattat.
Carola och Andreas kommer säkert (tyvärr) gå vidare från andra chansen.
Jag gillar Andreas men han har gjort så många bättre låtar.
Men att Carola o Andreas inte vann, det hade jag inte väntat mig.
Men folket kanske äntligen har fattat att man ska gå efter låten.


Suzanne
2008-02-21 @ 19:00:20
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Haha, jaa man kan ju hoppas på att dom äntligen har hajjat att lyssna på LÅTEN och inte bara på artisten ! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0