Tjorv + körslaget

Vilket tjorv d har varit idag. Slutade me att jag fick värsta huvudvärken. Problemen löste sig inte fören klockan var jätte mycket. Och jag som har typ ett apotek hemma annars hittade först inga piller för mitt stackars huve. Men tillslut så. Sen kröp jag ner i badkaret en stund fastern klockan var mycket. Ska upp tidigt i morgon så jag hinner inte duscha då.

Oså var det körslaget ja. De 3 bästa i kväll enligt mig var Team Erik, Team Robert och Team Hanna. Men när det gäller Robert Wells kör så, näe det är ju fusk. Det där e ju typ hans jobb ju. Inte konstigt det går bra då heller :P Han kan ju det där. Näe fusk vill jag inte ha så han dumpar jag från min lista ;) Förhoppningsvis så finns det smarta människor där ute som ställer högre krav på Wells kören bara för det.
Och av Erik och Hanna körerna så fastna jag lite extra för Erik´s kör

   

Vilken kör tyckte jag sämst om i kväll då? Jo hör och häpna, Magnus Carlsson. Jag älskar ju människan annars men nej hans kör lät inge vidare. Sorry Magnus. Men men det var ju i kväll det. Vem vet hur de låter i morgon då den första kören ska åka ut.

Jossan var ju nere och satt i publiken på körslaget. Hoppas du hade kul :)

Nej dax för sängen

Tjiiing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0