Rätt vann

Har suttit och hoppat mellan Dansbandskampen och Stjärnor på is. Fast Dansbandskampen är inge roligt längre. Jag kollade bara för att jag var nyfiken på Shake och för att se Magnus Carlsson. Det enda som är spännande där nu är att se vem som åker ut först i varje program. Och det gick som jag trodde. Scotts och Larz Kristerz vann. I kväll var Shake och Scotts bäst. Om de gör en säsong till av Dansbandskampen så gör om konseptet för fan. Typ som i melodifestivalen. Då blir det både roligare, rättvisare och mer spännande. Lär er tänka SVT.

Däremot satt jag och höll tummen för Markus i Stjärnor på is. Jag röstade till och med.
Fast jag trodde faktiskt att Jesper skulle vinna. Oså säger de "Vinnarna är Markus och Johanna"
Jag lixom yeeees ;) he he. För en gångs skull vann rätt personer.

Linda
2008-12-10 @ 09:42:32
URL: http://rappakalja.wordpress.com

Instämmer totalt att rätt vann för en gångs skull. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0