Jul jul, trålande jul

Julen närmar sig med stormsteg och jag har inte slagit in julklapparna idag heller. Lyckat eller hur ;)
Fick tag på lite kartonger på jobbet idag. Ska rota vidare i morgon så får jag slå in när jag kommer hem.
Börjar tidigare i morgon oxå, så jag hinner hem en snabbis (eftersom jag då slutar lite tidigare) innan jag ska ner till stan och möta mor och bror. Vi ska ha vår årliga jul dag som vi har varje år. Jag får passa på att slå in paket under min sväng hemma.

De på jobbet trodde de var roliga idag ;) var så lite barn så alla var samlade på en avdelning. 6 ungar. Inte mycket det. 5 av dem tillhörde min avdelning och jag var den ende på min avdelning som jobbade. De andra tyckte att de kunde ju gå hem så kunde jag vara kvar, var ju nästan bara mina ungar i allafall. Tack ;)
Dagarna går så långsamt när vi har lite barn. Man har som inget att göra. I allafall så kom jag in på rast (2 var inne och städade) och radion var på och precis när jag kommer in så börjar "Jennie let me love you"
Jag nynnade vidare på låten medans jag gick till köket och hämtade kaffe.
Även där var låten igång. Nice nice ;)

Nu ska jag natta och hoppas på att jag inte får samma problem i natt som jag hade i går.

Natti på er :)
Charlotte
2008-12-24 @ 00:30:25
URL: http://tegenmark.blogg.se/

God jul Maria.

Hoppas du får en mycket fin jul.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0