Ha ha

Fick mig ett gott skratt förut. Vissa människor e bra roliga. Det finns tydligen en person som tror eller enligt henne så vet hon väll (ha ha) saker om mig. Tja roligt att vissa människor tror att de vet mer om en än vad man själv vet. Tack för infon typ ;)

Nej men allvarligt talat. Har inte folk bättre för sig än påstå saker om en som inte är sant. Har sett mycket av sånt under mitt liv. Ibland kan sånna saker förstöra folks liv oxå. Vissa människor vet inte hur mycket skada de gör me sakerna som de påstår och som inte är sanna.

Min data har fått en knäpp sedan jag fick nya saker till den. Borde vara tvärtom. Den lever sitt eget liv. Kan bara få för sig att starta om sig. Gäller att man sparar hela tiden när man håller på med något.
I morgon ska jag, mamma och Tobbe ut och äta. Försenad födelsedagsmiddag.
En tradition som vi 3 har. Ska bli gott :)

Nej ska väll försöka göra nått vettit

// M
peach
2008-08-18 @ 20:59:26
URL: http://taskulamppu.blogg.se/

ha ja jag vet hur det är när folk vet mer om en än vad man vet sj. jäla pulver de finns! :D

men jag vet inget om dej bara att du e GALEEN <3

haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0