Valborg

I kväll / natt kommer många stå vid majbrasor, några kommer bli skadade av raketer, några kommer dricka sig redlösa och vissa har det bara mysigt. Ja valborg är öppet för det mesta. Man vet att i morgon kommer man få läsa ett och annat i tidningen.

Jag ska inte till någon brasa. Jag håller mig hemma. Försöker städa lite fastern jag inte är helt kry.
Blev dålig i går (mag problem, matthet och illamående) men är bättre i dag.
Sen ska jag krypa ner i badkaret med en bok en stund innan det är dax för topmodel.
Ska även bädda rent i sängen. Alltid mysigt att krypa ner i fräsha lakan :)

Jag håller på att bli galen. Hela tiden nått som försöker gå i mellan min och Mikkis resa på lördag. Så fort vi har kommit igenom ett problem så dyker det upp ett nytt. På fredag får vi veta om vi lyckas komma igenom det nya problemet. Bara att hålla tummen.

I morgon ska jag till mamma. Moffa fyller år medans jag är borta så vi ska äta middag hos mamma i morgon med moffa så att jag får fira han lite i förskott.

Ha ha nu tror jag att pollerna är igång. I morse när jag satt på första bussen (måste åka 2 bussar för att ta mig till jobbet) så började jag plötsligt nysa och det ville aldrig sluta. Jag nös och jag nös. Men jag är inte säker på att det var pollen men om det är så, så har jag medicin här hemma utifall det slår till ordentligt.

*Gäsp* Jag borde fortsätta här. Trevlig valborg på er.
Och ska ni hålla på med raketer och smällare så var försiktiga.

Tjing
Mikkis
2008-05-01 @ 17:38:08

Ja jag hoppas verkligen att problemet löser sej!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0