Mår illa

Urs jag mår illa. Var ut och tog lite luft så det känns lite bättre. Ska ta och krypa ner i badkaret och sen ska jag krypa ner i soffan och se en jätte bra film som jag har på DVD.
White chicks
Har ni inte sett den så se den.

Har fixat min cykel idag. Känns inte riktigt som cykelväder än men det komemr nog snart. Pappa och jag var iväg och fixae ny slang till mitt bakdäck. Sedan hjälpte han mig att fixa det.
Min cyckel har stått hos mamma i vinter. Var inte direkt meningen men men. Cyklade till henne i höstas och det var typ storm den dagen så jag lämnade cykeln där. Palla att cykla hem i den stormen. Och sen blev det typ vinter. Så den fick bli kvar där. Pappa hämtade upp mig där.

Nej ska krypa ner i badkaret nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0