Gravid

Fick jag frågan om jag är idag. Eller inte fråga. Det lät mer som *Du är gravid*
Nepp det är jag inte. Snarare skendräcktig he he. D var det jag sa oxå.
Har ju mått illa i 2 kvällar och 1 dag. Mår inte illa hela tiden utan det kommer och går.
Nog för att jag pallar då det kommer på kvällen men att jobba med det var ingen höjdare.
Ha ha inte blir det bättre när en arbetskamrat säger att det går magsjuka på hennes avdelning.
Men tack för infon ;)
Men jag tror inte att det är magsjuka ärligt talat. Vet inte alls vad det kan vara. Annars mår jag bra.
Utom att jag är trött då men när är jag inte det? Ha ha.

Hade tänkt ha vårstädning tills Suzz kom hit men det kommer inte bli så. Har inte ork.
Städa upp ska jag såklart men ingen vårstädning.

Okej den här låten går här hela tiden. Borde jag inte vara less på den nu.
E.M.D. - Jeannie let me love you
Sen upptäkte jag att jag hade fel namn på en E.M.D. Låt he he. Jag hade namnet All for one. Men rätta namnet ska vara All for love. Så har ni låten på er data så kolla om ni verkligen har rätt namn på låten.
Grabbarna släpper sitt album i Maj oxå.
Ska förbeställa det men frågan e vad som är bäst. CDON eller Ginza.

Nej ska ta mig ett glas citronvatten och försöka plocka upp i vardagsrummet nu. Lika bra att försöka få bort så mycket som möjligt idag så har jag inte så mycket i morgon för på fredag kommer Suzz.
Ska möta henne direkt efter jobbet.


image157



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0