Fel kör åkte ut

Ja även jag har fallit i träsket och börjat titta på körslaget. Tycker att fel kör åkte ut i kväll.
Tycker att Lottas kör skulle ha åkt. Favorit kören e nog Brolles.

Klockan är inte ens 22 och jag funderar redan på att gå och lägga mig. I går låg jag redan vid 23 tiden fastern det var helg. Men då slutade det med att jag vakna strax efter 7 i morse och kunde inte somna om. Det var ju typiskt när man är ledig och allt.
Så om jag lägger mig nu, kommer jag då att vakna vid 6? Hm nej tack.

Jag måste ta och slå in Mikkis och Tiias presenter oxå. Dröjer inte länge tills vi ses nu. Redan nästa vecka faktiskt. Tiia träffar jag på fredag och Mikkis på lördag.
Brudarna har ju fyllt år så det blir lite försenade presenter. Men sånt kan ju oxå vara kul :)

Lägenheten är jätte varm *flås*
Vem gjorde min lya till bastu.

Bastu ja, det fick mig att tänka på en komisk sak som hände förra året på en båt. Jag och några polare stod och satt i en korridor och pratade. Det var annars folktomt. Då kommer en vakt till oss
(jag tror han hade vaknat på fel sida) och sa att vi fick inte vara i korridoren utifall det blev eldsvåda. Korridoren måste vara fri då.
Hm okej, vad tror han om oss? Att vi sitter kvar om det börjar brinna?
Stina: Oh vad varmt och skönt det blev
Jag: Ja varför springer alla. Detta är ju så skönt
Nått sånt han trodde om oss eller ;) Jo men tjena. Börjar det brinna så tänker fan inte jag sitta kvar där.
Då e man snabbt på benen. Nog för att jag gillar att basta och att jag kallas galen
men inte ens jag är sådär galen ;)

Nej nu ska jag krypa in i frysen.

Tjing
Mikkis
2008-04-27 @ 18:27:39
URL: http://musse83.blogg.se

Gud om 6 dagar ses vi nu ja Majja weeee :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0