Emma

Man ska ta vara på sina vänner. Jag älskar mina vänner. Varenda en av dem.
Den av dem som jag känt längst är Emma. Även kallad Hummern.
Lärde känna henne på den tiden jag bodde i Karlstad. Hon är en liten Göteborgare
Hon lärde känna mig på den tiden som jag mådde jäkligt dåligt.
Hon har varit ett stort stöd för mig.
Jag hoppas att hon vet hur mycket hon betyder för mig.
Jag vet ärligt inte vad jag ska skriva. Ganska svårt att finna ord när man vill ha dem nerskriva.
Men glöm aldrig Emma att jag finns här för dig. Att jag bryr mig om dig och älskar dig.

Jag bestämnde mig för att trixa ihop två bilder på oss.
En som e ganska gammal och en som är tagen i mars i år
och sätta dit en text som jag tycker stämmer.

Tack för att du finns Emma

Hummern
2007-09-13 @ 00:09:15

awe sötnos! *kärlek* <3<3<3

Magdalena
2007-09-14 @ 09:47:56
URL: http://makane.webblogg.se

Fint skrivet :)
Det är lite långt att åka bara Maria. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0