Doktorn

Har varit till doktorn idag. Jag trodde faktiskt att hon skulle ge mig en spruta för höften. Fick det förra gången jag hade ont där. Det var några år sedan och det hjälpte men fick ingen. E både glad och inte glad över det. En kortsion spruta e inte direkt liten och är inte så skön men det skulle ha tatt bort smärtan i höften i allafall.

Jag har gått upp 20 kilo på ungefär 1,5 år och har ett bra tag nu försökt att gå ner. Äter bättre och tränar och håller på men det går ändå åt fel håll. Så jag tog prover även för att kolla om det kan vara nått medicinsk. Har lite sånt problem i släkten så det är lika bra att kolla upp. De skulle kolla en hel del me de där proverna så vi får se om de hittar nått fel på mig. Långt blodtryck hade jag. Väldigt lågt. Jag brukar alltid ha bra blodtryck när jag e hos doktorn så jag blev förvånad. Oså har jag krymt oxå he :P Jag börjar bli gammal. Då krymper man. Okej har bara krymt 1cm i o försig. Jag är numera 173 cm.

Känner mig jätte trött men det kan bero på att de tog en del blod av mig. Kände inget i början men nu blir jag bara tröttare och tröttare så det får nog bli en vilar dag idag. Hade tänkt städa lite men får ta det i morgon i stället *gäsp*

// M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0