Juryns val

Idag skulle idolerna göra 2 låtar var. Juryn hade valt låtarna. En som de trodde att idolerna kunde vara skit bra på och en som var som en utmaning.

 

Marie gjorde sin första låt (I Have Nothing - Whitney Houston) jätte bra även hennes svåra låt (Maneater - Nelly Furtado) var okej. Marie lätt bäst i kväll.

 

Andreas gjorde sin första låt (Cryin' - Aerosmith) bra men andra låten (Conga - Gloria Estefan) gick det inge vidare. Han rörde sig lite mer i alla fall.

 

Amanda gjorde sin första låt (Hallelujah - Leonard Cohen) okej. Tycker om att hon sjöng lite tyst här o där för då slapp man höra henne så mycket. Hennes andra låt (No One - Alicia Keys) lät bättre tycker jag.

 

Jag vill att Amanda ska åka ut men jag tror att det blir Andreas

 

Och nu ville jag skriva en sak som jag inte kommer skriva. Skulle jag skriva det så skulle jag få en del folk på mig.

 

Markus Fagerwall satt i publiken såg jag.
Sen fick man se han och Daniel en sväng innan reklamen.

Markus: Vart e Hanna och Doren?

Daniel: De ligger och väntar på oss tror jag

Jag var tvungen att flina till lite där.

 

Nu är det bara och vänta och se vad som händer.

Guchie
2007-12-01 @ 10:31:35
URL: http://www.guchie.se

fattar inte.. hanna å doren?

Maria
2007-12-01 @ 12:09:52
URL: http://mariachen.blogg.se

Hanna o Doren är de som har hand om eftersnack




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0