Frusen

Idag är en sån där dag då jag är jäkligt frusen.
Jag tog mig en kopp te när jag kom hem men det hjälpte inte så mycket.
Funderar på om jag ska krypa ner i badkaret som Suzz föreslog efter att jag har skrivit klart bloggen. Vi får se.

Var på badhuset i går för sista gången innan de ska stänga. De håller på att bygga om där och snart så ska de stänga helt för att kunna fixa ordentligt. Har ingen aning om när de öppnar igen. En tant i bastun fick för sig att det blir till midsommar. Den som lever får se. I allafall så brukar jag inte simma mer än 22 längder när jag är på badet. Brukar inte klara mer. När man var yngre så kunde man simma mer men det behövs nog bara tränas upp. I allafall så simmade jag lite mer än 22 längder i går. Blev faktiskt 40. Fråga mig inte hur det gick till. Att det spelades musik (var några som hade vattengympa)
hjälpte säkert till lite men jag tror knappast att det beror på bara det.

Det sägs att det ska bli snöstorm här i morgon. Jahaja.
Jag som ska åka tåg i morgon kväll. Jag lär ringa Stina o säga *Duuu jag är fast i Bräcke*
Får hålla tummen att det inte ska bli några problem.

Nej ska ta och ta av mig ansikts masken jag har på mig nu. Ansiktet är helt stelt av den.

//M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0